2013. december 2., hétfő


Sziasztok!:) kicsit késve de megjött a 3. rész!Remélem tetszeni fog!:)) Jó olvasást:)

  
Louis hirtelen elhúzodott majd egy lágy csókot nyomott homlokomra.Kezét kezemre illesztette és sétálni kezdtünk.A kamera minden mozdulatunkat figyelte úgy mint Paul.A férfi árnyéké vált az est elején.Ahová mentem mindig utánam jött.Tisztes távolságból figyelt.Rémisztő lett volna ha nem tudnám miért teszi.Nem akarja hogy elrontsuk azt ami már el lett rontva.Louissal kis réseket hagyunk magunk után minden egyes cselekedetünkkel.Ha valaki nagyon figyelne átlátna mindenen.És épp ez a gond.Gond ez Paulnak,Louisnak a bandának és nekem!Nekem aki nem ezt akarta.Én tisztes munkáról álmodtam kis koromban.Mégsem jött össze.Nem hiszek az álmok valóra válásában!
-Paul küldőt!Szerinte jobb ha együtt mutatkozunk innentől!-Louis mellém állt majd szemével a táncoló tömeget figyelte míg hozzám beszélt.Csak tudnám miért nem tudok kiszeretni belőle?Mi az ami megakadályoz ebben?Semmi nem olyan mint amilyen életet elképzeltem.Semmi!Sóhajtva fordultam meg majd elindultam a pult felé.Vagyis mentem volna ha egy kéz vissza nem ránt.
-Mit képzelsz hová mész?-kérdezte nem nagy érdeklődést mutatva.Felhorkantottam.
-A pulthoz!Jössz?-kérdeztem mire beleegyezően bólintott.Leülve kikértük italainkat majd azt iszogatva gondolkodtam.Azt nem tudom mi járhatott Louis fejében viszont azt tudom hogy ő is gondolkodott.
-Nem értelek!-csúszik ki a száján.Egyből felé  kapom a fejem.Ő nem ért engem?Akkor én?Engem néz.Válaszra vár láttomra rajta.De nem segítek neki ,fejtse ki bővebben magát.Sóhajt és feláll.Fejemet csóválva hajtom le.Most sem jutottunk előrébb!Megint feladta!Túl könnyen feladta.Ez így nem jó.
-Louis!-kiáltottam utána.Páran felém néztek én viszont most nem törődtem velük.Tudom hogy mit szokott ilyenkor csinálni!Mint akkor azon az estén!Ez nem fordulhat elő még egyszer egy ilyen nyilvános helyen.Testeknek ütközve kutattam valaki ismerős után.Pont ilyenkor kell eltűnnie Paulnak is?Egyre dühösebb lettem.Ha dühös vagyok akkor meg sírok viszont az itt nem tehetem meg.Próbálok erősnek maradni!Csak annyit kérek hogy ennek a napnak mihamarabb legyen már vége.Az élet miért ennyire nehéz?Erre a kérdésre senki és semmi nem tudna választ adni!Közben figyelmetlenségemnek köszönhetően elestem.Mély levegőt véve álltam fel.Pár ember engem nézet.Intettem egyet majd tovább kerestem Louist.Mi van ha elment?Mi van ha itt hagyott?Képes lenne rá?Igen biztos vagyok benne!
-Eleanor minden rendben?-a hirtelen jött hangtól megilyedtem de egyben örültem is.Louis szólított.
-Téged kerestelek!Azt hittem eltűntél!-amint kimondtam Louis arcán értetetlenség suhant át majd vált rántva megfogta a kezem és a táncparkett felé kezdett húzni.
-Louis tudod jól hogy nem tudok táncolni!-hajtottam  le a fejem.Szerintem az arcom paprika vörösen festhet.Louis viszont nem úgy tűnt mintha nagyon érdekelni inkább még jobban a táncoló emberek felé húzott.Mérgesen fújtattam a vigyorgását meglátva.Hogy viselkedhet ilyen...ilyen gonoszul?Már azt hittem hogy tényleg megteszi mikor irányt váltott.Az asztalunk felé indultunk el ahol mindenki ott ült.A mindenkibe Pault ne számítsátok bele!Én sem szoktam!
-Szökjünk már meg!-az asztalhoz érve Zayn nyűszőrgésétt lehetett csak hallani.Bár szerintem mindenki egyet értett Zaynnel.Semmi kedvem nincs itt maradni úgy ahogy szerintem Perrienek,Liamnak,Niallnek és a többieknek se.Bár lehet hogy Louis szívesen maradna azzal a csajjal akivel most a szemem előtt szemezget!Jobban tenném ha nem is figyelnék oda de nem tudom levenni a szememet róluk.Legfőképpen azért mert nagyon fáj amit művelnek.Louis nagyon jól tudja hogy itt vagyok mellette és ő mégis mással foglalatoskodik.
-Eleanor!-rázta meg a vállam Perrie.-Minden oké?-bökött fejével az éppen felálló Louis felé.
-Aha,persze!Minden a legnagyobb rendben!-erőltettem mosolyt az arcomra bár van egy olyan mondás hogy a szem sosem fog hazudni.Hát ez a mondás nálam most beigazolódott.Perrie lágy mosollyal az arcán közelebb húzott magától.
-Ha Zayn tenné ezt velem egyből itt hagynám!Nem szeretnél haza menni?Haza kísérjelek?!-aggodalmaskodott.
-Nem kell kösz!-bár az ajánlat nagyon is kecsegtetően hangzott mégsem mehetek el.Nem tudom hogy mi történne ha elmennék és Louis maradna egy másik lány társaságát élvezve.A médiában kitörne a harmadik világháború.
-Pedig szerintem jót tenne egy forró fürdő és egy csajos este!Ha gondolod ott aludhatok nálad és elmondhatod hogy mi bánt!
-Azt megköszöném!-válaszoltam most már igazi mosollyal.Perrie mosolyogva bólintott majd odafordult Zaynhez.Én próbáltam megkeresni Louist és meg is találtam ,Paullal együtt!Épp az asztalunk felé jöttek!
-Megmondanád mégis hogy engedheted hogy itt mindenki előtt egy lánnyal flörtöljön?-Paul első szavait hozzám intézte.Hát hogyne ki más tehet mindenről?Még jó hogy én!Mindig én!
-Eleanor nem az anyám hogy vigyáznia kelljen rám!Tudok én vigyázni magamra!-állt ki magáért Louis.Paul arca elsötétült majd legyintett egyet ezzel otthagyva minket.
-Akkor megyünk?-kérdezte Perrie.Bólintottam.
-Várj!Hova mentek?-nézett ránk bambán Liam.Perrie csak vállat leintette majd maga után kezdett húzni a kijárat felé.
-Nem kellenne szólni Paulnak hogy elmegyünk?
-Nyugi majd Zayn elintézi!-vont vállat.Oké!Akkor kezdődjön egy este ahol elmesélem egyetlen igaz barátomnak a problémáim! Elég érdekes estének nézzünk elébe!
-Perrie?
-Hm?
-Ha mindent elmondok neked akkor azt megtartod ugye?
-Mire valók a barátok!-kacsintott majd nevetve kihúzott a vakuvillonások elé.Komolyan mondom be kell szereznem egy napszemüveget ha nem akarok megvakulni!Persze a kérdések áradata sem maradhatott el.Több kérdés jött arról hogy miért megyünk már most el?Miért ketten megyünk el?Miért nem a csapattal megyünk el?Perrie profin áthúzott a tengeráradaton és a kérdések tömkelegén.Akkor hát kezdődjék az este!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése