2013. szeptember 10., kedd

Befezető

Sziasztok!Beszeretnélek titeket vezetni saját agyam szüleményébe:)ezt a történetett én találtam ki:)Gondolom tudjátok hogy a viktória nem az igazi nevem!!!csakis álnév :)szóval jó olvasást a bloghoz:)kommik jöhetnek negatív vagy pozitiv az mindegy:)Jó olvasást !!!:DDD
Üdv:Torri

"Barátom "hangját halva kezdek neki a készülődésnek.A CD-t max hangerőre állítva sminkelek-táncolok-öltözök-táncolok és fizurát igazítok.Ma van a nagy nap!Tudom hogy fontos számára/számukra ezért próbálom a legjobbat kihozni magamból.Már csak a szájfény van hátra.Miután azt is letudtam beállok az egész alakos tükröm elé.Szép látványt nyújtottam.A hófehér arc,a csillogó ajkak,a hibátlan már-már irigylésre méltó bőr.A ruhámat ő maga választotta és vette meg nekem mondván ezen az estén nem hozhatok szégyent rá.A csengőt halva felkaptam táskámat abban le elenőriztem minden ami kell benne van-e,majd leszaladtam a lépcsőn egészen az ajtóig.Bob várt rám mögötte a kocsiban ülő Sophiával együtt.Sophia haja lágyan omlott az arca köré,ruhája elegáns,sminkje épp megfelelő.Mosolyogva szálltam be az autóba.Köszöntünk egymásnak majd többet az út során nem komonikáltunk egymással.Bob beszélt hozzánk amire leginkább Sophia válaszolt.Én nem nagyon birtam megszólalni.Izgultam!Nagyon is!Mi lesz ha Paul nem tudta elintézni és minden kiderül?Kiderül az én tikom ami lehet hogy tönkre teszi Őt.Mély levegőt vettem majd gyors kinézet igazitás árán kiszáltam.Az autóban ülve nem lehetett ennyire észlelni az emberek sokkaságát.Esélyem sem volt elmenekülni a palan alá úgyanis a fotósok egyből utamat állták.Remélem nem sejtik a titkomat!Mosolyt erőltettem a számra majd Bob(a fiúk testőre Paul mellett)besétáltam a nagy terembe.Ezt a részét sohasem szerettem .Ezek az emberek vagy ostoba hazugságot vagy a szörnyű igazat akarták.A céluk elérése érdekében nem számított nekik semmi és senki.Bob elvezetett egy zárt kis terembe.Általában a fiúk szoktak ott tartozkodni fellépésük előtt.Nem sokkal utánam megjelent Sophia is.Gyötrelmes arcomat látva leült mellém.
-Nyugi nem lesz semmi baj!Paul megoldja!-próbált vigaztalni.Nem válaszoltam inkább nyugalmat erőltettem az arcomra.Ez egy szinjáték!Az egész életem egy színjáték!Nem a mai nap lesz az utolsó!Bizz magadban Eleanor!

2 megjegyzés:

  1. Na drága barátosném!!
    Mi az hogy itt abbahagyod? Azonnali folytatást követelek!!
    De most...a csaj hires is, meg Lou csaja, vagy mi van? Meg mi a titok? megcsalta Lou-t?
    Isteneeem!! Tudni akarom! Nem fogok tudni aludni xĐ
    De most komolyan!!!!!!!
    Hamar hozd nekem a kövit!!

    puszi: Csak Egy Csajszi xoxo (ugye tudod ki? :DD)

    VálaszTörlés
  2. Na szia:))
    örülök hogy tetszett a rész :)
    A kérdésekre válaszolva majd megtudod ha elolvasod a történetet :DDD
    amúgy már irom a kövi részt:)

    Puszi:Torri xoxo (még jó hogy:DD)

    VálaszTörlés